منتديات الأهراس للتعليم الثانوي
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

منتدى يهتم بكل ما يخص العلوم والتكنولوجيا ويختص بالتعليم الثانوي بالجزائر ويختص بمادتي الفيزياء والرياضيات لكل المستويات التعليمية ، يحتوي على كتب و مراجع وكذا مواضيع اختبارات متعددة كما يستعرض آخر أخبار التعليم الثانوي وكل المستجدات

الرئيسيةعين الصنباليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
فرصة لا تعوض
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
brothersoft.com
pubarab
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Le maitre

hlima

flower hiba

noor1

الوااافي

randa.didou

rahima17

مرايم

raimessaoud

هبة الرحمان

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة

شاطر | 

اربح من الانترنت الاف الدولارات شهريا والله بجد مش نصب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Le maitre
Admin

مُساهمةموضوع: اربح من الانترنت الاف الدولارات شهريا والله بجد مش نصب   الإثنين مارس 23, 2009 3:18 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اقسم بالله الذى لا اله الا هو ان هذا الموضوع لا نصب و انك ستجنى المال منه وستربح من الانترنت مثلى

اولا
قبل ما ابتدى لو الموضوع ده فيه نصب ومفيش اى فلوس هتكسبها من النت انا مكنتش تعبت نفسى وكتبت كل الموضوع ده ودى حاجه لازم تحطها دايما فى بالك

انا هادخل فى الموضوع على طول واحاول اوصلك الفكرة بابسط كلمات ...حلو ؟

الموضوع كله ان انت هتشترك فى مواقع عليها اعلانات , المواقع دى هتديك فلوس على مشاهدة هذه الاعلانات تتراوح بين سنت و 2 سنت وكل موقع له عدد من الاعلانات تتفرج عليها فى اليوم الواحد مرة واحدة فقط ولما يوصل رصيدك للحد الادنى اللى يتراوح ما بين 2 إلى 10 دولار حسب نظام الشركة وكل شركة هتديك رابط خاص بيك تدعى بيه الناس للموقع وتاخد نسبه من ارباحه من غير ما يقل حاجه من فلوسه . لحد هنا فــل اوى
100 سنت = 1 دولار
كل يوم بتتفرج فيه على اعلانات بيضاف الى رصيدك الفلوس .... حلو ؟

انت بقه هتاخد الفلوس دى ازاى ؟؟؟؟ ( سؤال ذكى )
الإجابة : على حسابك فى البنك

اسمع واحد بيقول ههههههه يا سلام انا اصلا معنديش اى حساب فى اى بنك
ارد عليك انا : انت هيبقى ليك حساب قى البنك
هتقولى : انا ساكن مثلا فى العاشر من رمضان هيبقى البنك ده قريب منى
ارد عليك انا : البنك ده بنك الكترونى يعنى بنك تتعامل معاه عن طريق الانترنت يعنى ليس له مكان على الواقع
هتقولى : يا عم طيب ما تقول اسم البنك خلص
ارد عليك انا : ماشى يا سيدى البنك ده اسمه اليرت باى ( Alert Pay ) وهو ده اللى هيكون ليك حساب عليه ...... حلو ؟؟؟؟ ( خلاص يا عم زهقنا من كلمة حلو )
بص يا عم الحج لو بتعرف تسجل انت ومش محتاج الشرح اللينكات موجودة اما لو مش بتعرف فالشرح جاى ان شاء الله ببساطة

طريقة انشاء الحساب فى البنك
اولا ادخل على الرابط ده (ادخل برجلك اليمين )

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

دوس على كلمة (sign up) وبعدين اختار دولتك ثم اختر (personal starter) اكتب اسمك وبعدين اللى بعدها اسم العائلة وبعدين العنوان (اكتبه بالضبط ) وبعدين لو عندك عنوان تانى اكتبه فى الخانة اللى بعدها وبعدين اكتب المدينة وبعدين البلد موجودة وبعدين المنطقة (region) سيب الرقم اللى فيها وبعدين اكتب الرقم البريدى (ولو مش عارفه اكتب 5 اصفار وبعدين اعرفه من ساعى البريد علشان مهم جدا علشان الفلوس تتبعت ليك) وبعدين اختار من القائمة اللى بعدها جنسيتك وبعدين اكتب رقم التليفون الارضى وبعدين الموبايل لو عايز تكتبه او تسيبه فاضى براحتك وبعدين اختار من القائمة وظيفتك مش مهم اختار اى حاجه وبعدين اختار تاريخ ميلادك من القوائم اللى بعدها
وبعدين تكتب ايميلك وخد بالك ده هيكون هو رقم حسابك فى البنك وبعدين تكتب الباسوورد وبعدين تكتبه مرة اخرى
ثم ياتى لك سوالين اختر اى سوالين واكتب اى كلمات من عندك وهما يستخدمو اذا نسين الرقم السرىثم ستجد رقم اعد كتابته كما هوثم اذهب الى بريدك الاكنرونى (الايميل) ستجد رساله اضغط على الرابط الذى بها واكتب الباسوورد مره اخرى ثم اكتب رقم اخر مكون من 6 ارقام واحنفظ به لنفسك ولا تنساه ويسمى رقم العمليات وبعدها مبروك عليك الحساب يا عم (زغروطه وواحد شربات للاستاذ هنا من فضلك )

خلصنا المرحلة الاولى ..... كده تمام

سامعك بتقول فى سرك : بعدين يا عم فين بقه المواقع وهنسجل فيها ازاى ارحمنى انا نفسى اكسب من النت بقه
ارد عليك انا : هتكسب باذن الله وزى ما قولتلك لو ده نصب انا مكنتش كتبت ده كله صح ولا ايه ؟؟؟؟

الشركات الربحية

بص يا سيدى اى رابط هتدوس عليه فى الروابط اللى جايه ان شاء الله هيكون فيه الآتى:

هتلاقى صفحة التسجيل او لو ملقتهاش دور على (sign up – register – join now -affiliate )
username : اكتب فى الخانة دى الاسم اللى انت عايزه
password : اكتب كلمة سر من 8 حروف او اكتر
confirm password : اكتب كلمة السر تانى
E-Mail: الايميل اكتب ايميلك على الياهو او الهوتميل
واكتبه بهذه الصوره your email @ yahoo.com
وطبعا your email ايميلك
Re e-mail :اعد كتابه الايميل مره اخرى
email alertpay : email pay ment methold alertpay
اكتب الايميل الى انت سجلت بيه فى البنك ( اللى شربت علشانه شربات )
country : اسم البلد ولو ملقتش دولتك اختار اى دولة تانية مش مهم
Referrer : اترك الخانه كما هي
(اى كلمه تجدها مكتوبه فيها اتركها كما هى )ستجد امامك رقم يكون ملخبط وصعب اكتبه فى الخانه التى تقابله
ولو في الاخر لقيت كلمة جنبها مربع صغير اضغط عليه ( يعنى علم صح عليه )

فى خانات تانيه ممكن تلاقيها فى بعض الشركات مثل :
First Name:إسمك الاول
Last Name:إسمك الاخير
Address:العنوان
City:المدينة
State:اختار N/A
other:المحافظة أو المنطقة لغيرسكان الولايات المتحدة
zip code : ضع الرقم البريدى واذا لم تعرفه اكتب 5 اصفار

وممكن فى شركات تجد عند اول مره فى الدخول فقط كلمه (pin code)وهو عليك ان تكتب رقم سرى مكون من 4 ارقام فقط وذلك تستخدمه فقط عند التحويل الى البنك يطلب منك هذا الرقم لذلك تذكره جيدا ستجد فى بريدك الالكترونى رساله التفعيل اضغط عليه وبعدها انت اصبحت عضوا بالشركه يعنى زى ما تكون بتعمل ايميل جديد
خلاص كده يا عم انت اشتركت فى المواقع
ازاى بقه هدخل على اليوزر بتاعى واتفرج على الاعلانات ؟؟؟ ( يا سلام برده سؤال ذكى )
اضغط على رابط الشركه للدخول الى مكان عملك بالشركه اضغط على
log in او member وستجدها اما فوق فى اعلى الصفحة او على اليمين غالبا log in
اكتب اسم المستخدم والرقم السرى الخاص بك والذى سجلت به
هتتفتحلك صفحة الشركة اختار منها كلمة
(surf ads – view ads – view advertisements )
هتلاقي الكلمات دى بسهولة هتتفتح صفحة الاعلانات
هتلاقى الاعلانات يا معلم على شكل روابط او صور تدوس على الاعلان هيتفتح صفحة تانيه سيبها تحمل لغاية ما يبدأ يظهر عداد (العداد عبارة عن رقم او شريط يحسب مدة مشاهدة الاعلان الى بتكون 20 او 30 ثانية ) وبعدين اول ما يخلص العداد العد هتلاقى علامة صح ظهرت او 4 ارقام وانت تختار الرقم اللى يقولك عليه او يظهر شريط اخضر مكتوب فيه ان الفلوس بتاعت الاعلان بقت فى رصيدك
يجب عليك ان تعود الى قائمة الاعلانات وتضغط على الاعلان مرة اخرى X اذا اظهر علامة
وده ممكن يحصل لو انت فتحت اكتر من اعلان فى وقت واحد ونصيحة منى مهمة جدا اتفرج على الاعلانات كلها ومتسيبش ولا واحد
خلاص يا عم الحج احنا كده خلصنا بس فى حاجه كنت عايز اقولهالك
هتقولى ايه ؟؟؟؟؟؟
ارد عليك واقولك : ان انت لما تتفرج على الاعلانات دى هيبقى رصيدك قليل فى الشركات دى بس ده طبعا صح مش غلط ولكن انت ممكن تضاعف رصيدك لما تدعى الناس للاشتراك فى الموقع وزى ما قولت مش هينقص من رصيده اى فلوس
convert to cash وفى الاخر لما تصل الى الحد الادنى وتريد سحب امواك تضغط على كلمه
وتكب كام عدد المبلغ الذى تريد سحبه وتضغط انتر وستحول الاموال الى حسابك فور
ازاى بقه اقول للناس وفين الرابط بتاعى ده ؟؟؟؟
هتلاقى الرابط ده يا اما اول ما تدخل على حسابك او هتلاقى جوه الصفحات دى
(banners – referral link – invite people)
وطريقه دعوه 10 اشخاص او 100 او اكثر طريقة سهلة وهى مثلا كتابة مواضيع فى المنتديات او دعوة الاصدقاء او عن طريق الشات وانت وشطارتك يا معلم

والآن الشركات

خد بالك من حاجه مهمة جدا هتسهل عليك الوقت والجهد وهى :
ان انت ممكن تفتح كذا اعلان مع بعض بس لكل شركة يعنى تفتح اعلان واحد من كل شركة فى وقت واحد وده هيوفر عليك وقت كتير

انت ممكن تفتح كذا اعلان مع بعض بس لكل شركة يعنى تفتح اعلان واحد من كل شركة فى وقت واحد وده هيوفر عليك وقت كتير
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://braknia.3oloum.org

اربح من الانترنت الاف الدولارات شهريا والله بجد مش نصب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1